onsdag 20 april 2011

Hejsan! Här sitter jag och tycker synd om mig själv, måste nämligen sova ensam inatt, buhu:(
Kolmården idag har förövrigt varit skitkul! Jag var flummig som fan eftersom jag var så trött, så jag sprang runt som ett barn och skrämde bort alla ungarna, haha!
Efter kolmården åkte vi till Norrköping för lite pizzakäk innan vi tog tåget hem til Linköping igen. Adam och jag gick då hem till mig och hämtade hans grejer, sedan gick vi till stationen igen och tog tåget till Vikingstad, satt och snacka med lite Vikingstadfolk, sedan kom Moa och Karlsson igen. Jag tog tåget hem från Vikingstad vid tjugo över nio typ, snackat lite med Victoria i telefon, och nu sitter jag somsagt och tycker synd om mig själv, hehe.
Lägger upp bilder från Kolmården senare ikväll eller imorgon! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0