onsdag 13 april

Hej! Dagen började som sagt med nationellt prov i engelska, och det gick åt skogen för mig tyvärr! Sedan rullade dagen på, gick väldigt snabbt faktiskt. Efter skolan åkte jag in till gymmet med Moa. Hon körde ett litet kortare pass än mig men jag köttade stenhårt på från 15.00 till 16.15 ungefär. Jag gick sedan och mötte upp Sofia som varit och dansat. Jag följde med henne och tog bort hennes nagelförlängning sen, och efter det åt vi lite på Subway innan hon drog till hennes teater och jag begav mig hemmåt.
Nu måste jag sätta igång med att planera min idrottslektion som jag ska hålla imorgon! Jag fick nämligen reda på idag att jag skulle hålla i idrottslektionen, så jag, är väl bara att göra skiten då!

Förövrigt dunkar jag Kent på högsta volym och stör mig allmänt mycket på jeans. Har haft jeans typ hela veckan och får rycket nu, så imorgon drar jag på mig mjukisbyxorna och och njuter av den sista dagen innan lovet! :D

Bloggar mer sen♥


Kommentarer
Mella

Sv: Tack!

2011-04-13 @ 21:26:42
URL: http://mariellefrojdh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0