friday i'm in love



Haha charmiga bilder...

Idag i skolan orkar jag inte ha på mig något annat än ett par jeansleggings från Vero Moda och min rosa klasströja där det står ''vi i 9:an har haft sex terminer tillsammans'' och terminer står jätte litet, fyndigt, right? ;) sedan är det en bild på en sprucken kondom så är det massa spermier och så står det typ ''äntligen fria'', på ryggen står alla namnen i klassen!

I skolan idag har vi det så kallade Spexfotot! Man klär ut sig och tar en bild, våran klass har bestämt sig för att vara Byggare Bob, dock kommer vi endast se ut som vanliga snickare.. haha!
Efter skolan går jag hem till Sofia och så sover jag där inatt!

puss


Kommentarer
Anonym

fin blogg :)

2011-04-01 @ 08:18:29
URL: http://noralife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0