dregglande grönsaker

Tog cyklen till malmslätt vid fyra, cyklade vilse, så kom fram vid lite över fem till Sofia, vi tog sedan cyklarna till Ica och köpte glass och satte oss och åt i solen, cyklade sedan hem, och blev mat vid halv åtta eller något, satt då och snacka och skratta hur länge som helst,
hahahah Sofias mamma: *trycker två gånger på lysknappen*
Sofia: mamma vad gör du?
Sofias mamma: Jag skulle släcka men jag insåg att det redan var släckt..
Sofia och jag: HAAHHAHAHAHAHHA

Orkar inte cykla hem förövrigt så sover här inatt. Imorgon drar vi och handlar med några andra till småbarnsdiscot vi ska ha i början av maj i skolan.
Förresten, charmiga bilder på mig och Sofia va? hahahahah ''dregglande grönsaker''... flummig som fan är jag. haha, bloggar kanske mer sen, pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0