Du måste kämpa vidare och aldrig säga nej

Hej! Skoldagen idag har varit riktigt seg. Var på jäkligt dåligt humör redan när jag kom till skolan, kände mig lite deppig och så, och sen när jag kommer in på engelskalektionen får jag reda på att vi ska ha ett oförberett engelskatest! Det gick åt helvete, och jag fattade inte ett skit (ig direkt), så då fick det mig på ännu sämre humör.
Sen ytteligare bara en fem-minutersrast, sen so-förhör i politik skit. Tror jag klarade det i alla fall, och det är väl huvudsaken!

Sen blev jag på lite bättre humör när jag fått lite mat i magen, efter lunchen hade vi biologi, jag jobbade rätt bra tycker jag, sen (trodde) jag att den lektionen jag väntat på hela dagen kom, nämligen musikprofil, men nejdå, den var tydligen inställd!! Så istället satt jag i skolan i typ en timme och snacka med lite people, sen tog jag bussen hem.

Och ja, meningen var ju att jag skulle både gymma och plugga idag, men nej, så ahr det inte blivit. Jag mår faktiskt inge bra alls. Ont i huvudet, trött som fan och känner mig sjuk. Dock tror jag inte att jag är det, men det känns så i alla fall. Plus att jag känner mig lite deppig och nere, vet itne riktigt varför faktiskt.

Jag hoppas det går över, för jag orkar inte med att må såhär, hatar det..
Men men, jag bloggar mer sen, puss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0