Ännu en barnfilm med ett lyckligt slut

Ojsan vad dålig jag varit på att blogga! Men igår i alla fall så åkte jag Moa in till stan efter skolan. Vi handlade en jäkla massa godsaker, och gick sedan hem till mig. Vi tittade på Idol, film, fotograferade och ja, hade det allmänt trevligt bara.
Idag vaknade vi vid halv tolv. Eller ja, Moa väckte mig då. Vi gick upp och åt världens godaste och nyttigaste frukost (lägg till ett o framför nyttigaste), nämligen rostade mackor med Nutella på!
Sen såg vi på film och bara slappade hela dagen. När klockan var halv sex tog vi bussen till malmslätt, köpte lite godsaker på Ica, sen gick vi hem till Moa och åt tacos, nu sitter vi barnvakt åt hennes småsyskon. Vi kollar på någon barnfilm som man inte fattar ett skit utav. Asså den är rätt faktiskt, om jag ska vara ärlig, men den är jäkligt rörig, och man fattar noll, haha!
Aja, ikväll efter att barnen somnat så ska vi väl ta lite kort tror jag, mysa lite, kanske titta på någon film, och så kanske Sofia kommer med, vore kul! :D
Och nu pussas dom på filmen och det blev ett jättelyckligt slut, fan vad härligt! :D
haha, men nu har jag ingetning mer att skriva. Skriver mer sen! Puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0