tystnad, tagning

Dålig på att blogga hela tiden, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Nej förresten, det gör jag inte alls, för detta är min blogg och jag bloggar så mycket jag vill/kan!

Jag har i alla fall inte gjort något speciellt idag. Legat och tittat på film med min favoritbrudar, och inte speciellt mycket mer än så.. Jo, jag har käkat pizza med familjen också, och just nu känner jag hur spyan sitter i halsen och vill mer än gärna komma ut. Jag har ätit så jäkla mycket onyttigt nu i helgen så att jag nästan spricker.

Imorgon är det skola igen och jag har sån jävla ångest. tror vi har so-förhör imorgon, och på onsdag har vi engelskaprov, så något orienteringsprov på torsdag i en okänd skog som jag kommer gå vilse i, sen så aaaahhh, panik. Och vad gör jag åt saken? Ingenting alls. Musiken fortsätter dunka i högtalarna, och jag har skrivkramp av alla små texter jag skrivit i min dagbok med världens dåligaste bläckpenna.
Jag vill göra nått åt saken, men jag kan inte, det går bara inte. Jag vill lixom inte gripas av ännu mer panik..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0