The lions sleeps tonight

Uppdateringen sucks, haha! Men i alla fall. Idag efter skolan så tog jag och Sofia bussen in till stan, åt lite på Donken (donken perioden har börjat igen? hmm..), sen kom Lucas. Vi satt och flummade om allt typ, sen följde vi med ucas till Ming där hans kulle träffa några, jag och Sofia gick sedan hem till mig.
Vi har gottat oss rejält idag med både popcorn, glass, cola, jordgubbar och kladdkaka. Mums! Hehe :)
Vi har suttit och kollat på gamla bilder och videosar med. Fyfan vad man har förändrats alltså! Det känns skönt, haha.
Men annars har vi väl mest chillat. Imorgon vet jag itne vad som händer. Är väl med Sofia en stund innan hon ska träffa sin mamma. Sen kanske jag skulle träffa Lucas en stund. vi får se vart dagen bär helt enkelt :) Nu ska vi snart sova i alla fall. Man är så trött på fredagar alltså.
Vi hörs! Puss

hahahahh fjortistiden i åttan! ser ni hur orange jag är i ansiktet eller? ser ni minerna och blickarna jag och Sofia ger? Och de stora ringarna i öronen vår på varje dag. haha, seriöst, jag fattar inte vad vi tänkte med, hahah ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0