Sjuk kväll asså :D

Fan vad jag har varit dålig på att uppdatera!! Förlåt, jag ska försöka att bättra mig!
Men i alla fall, igår efter skolan så åkte jag, Sofia och Moa in till stan. Moa beställde löshår och jag packade lite. Sedan drog vi hem till Moa, åt mat, fixade oss lite, sen tog vi bussen till Valla. Rätt dött i början och vi tänkte ''det här kommer ju inte bli kul, lite folk och det händer inget speciellt'' Men vi stannade kvar på ''festen'', och det blev roligt tillslut. Människorna som var där var riktigt trevliga, och framåt natten så hände det en jäkla masser saker.
Vad kan jag säga? två=polis, en=ambulans, och ja.. det hände en massa. Men jag hade det sjukt kul faktiskt!!
Hoppas alla mår bra idag! :)
Jag och Moa har precis kommit hem från **** ******, och nu ska vi titta film hemma hos Moa. Sofia kommer troligtvis snart också. Det blir mys!
Den kvällen kommer jag komma ihåg. Jag hade det riktigt trevligt ;) PUSS


Kommentarer
Anonym

du verkade ha väldigt trevligt när jag gick förbi asså! ;)

2010-09-05 @ 20:13:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0