MATHILDA SVARAR



Hej vännen! Först och främst vill jag bara tacka för komplimangerna om min blogg! :)
Sen, till frågan:

Jag tycker att en bästa vän ska var en utav de personer man litar på mest i hela världen. Får man höra från andra presoner att ens bästa vän snackar skit om en, då blir man jäkligt osäker. Är det en perosn som man tidigare litat på, då tror man det inte först. Pratar man sedan med ens bästa vän och frågar om det stämmer, är kanske lite uppkäftig och kaxig bar för att man är orolig, och ens ''bästa vän'' då svarar någonting som inte alls är kärleksfullt, någonting som avslöjar det hela, då känner jag att man bör slita sig ifårn den personen. Då är det ingen person man kan lita på, även om man så länge trott det.
Det allra värsta är dock om personen ''håller på'' med den kille/tjej du gillar, eller kanske till och med är på g med (självklart värst om ni till och med är tillsammans!!) bakom ryggen på dig.
Han/hon kanske säger det till din andra bästa vän, som i sin tur säger det till dig, och på så sätt är din ''bästa vän'' riktigt avslöjad.
Det är så jävla falskt av en person, att säga ''Ni skulle passa så bra ihop, satsa verkligen!'', och sedan ca en vecka senare ''hålla på'' med killen/tjejen i smyg, bakom din rygg, och säga till en vän ''hon/han behöver inte få veta nått'' om dig, och tro att det inte ska läcka ut.
Bästa vänner ska kunna prata om allt med varandra, de ska göra allt för varandra, de ska kunna dö för varandra om det nu skulle behövas.
Mina två allra bästa vänner är Moa och Sofia, och de två personerna kan jag göra allt för! De finns alltid för mig när jag behöver prata och är ledsen eller besviken. Eller om jag bara är glad och vill prata ut om det glada. Det finns alltid för mig, och jag finns alltid för dom, jag älskar er tjejer, ni är bäst!





Kommentarer
sofia

älskar dig <3

2010-09-26 @ 22:51:29
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0