Livsnjutare

Idag i skolan så har jag mest chillat. Så jäkla trött på allt just nu, men det rullar på tycker jag. Sista lektionen drog hela klassen en halv timme innan vi sluta, för vi inte palla mer, och vikarien kunde inget mer än att säga ''jaha'', hahahah stackarn!! ;)

Efter skolan drog jag och Moa och träffa Dezwill en snabbis. Sen drog vi in till stan, var livsnjutare, haha, Moa letade jacka, sen vid typ klockan sex så tog Moa bussen hem, och jag gick hem till mig.
Har varit så jäkla arg även idag, men jag ar betämt mig att skita i det och ha det kul istället.


Jag och Moa idag på orienteringen på idrotten.
Förresten våran idrottslärare tycker vi är coola, frääänt va? :D hahah hon ser upp till oss ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0