JÄVLA BLONDIE

Vilken underbar dag! Jag träffade Moa på stan vid halv tre. Vi fikade och hade det allmänt roligt bara. Sen gick vi iväg till gymmet lite senare på eftermiddagen, körde mest styrka, och två grabbar kollade på oss som om vi inte fick träna upp våra armmuskler, lixom tjejer måste väl med kunna slåss?
hehe, aja, sen efter en stund var vi så jäkla trötta så då bytte vi om till bikini och satte oss i bubbelpoolen. Vi satt och snacka en massa, sen skvätte jag vatten på Moa, och blondin som hon är skriker hon ut ''SLUTA JAG BLIR JU BLÖT!'', hahah jag bah ''du är redan blöt din jävla blondie!'' haha ;)

I alla fall, jag började sedan min promenad hem. Väl hemma så åt jag lite mat, sedan blev det idoltittande, nu sitter jag här med en handduk i håret, för har precis duschat. Vad ska jag göra nu då? Jag antar att det blir msn och youtube hela natten, för jag har lixom inte orken att gå och lägga mig.. hm vad konstigt det lät, men det är faktiskt så..
puss



Fina bilder på mig idag ;) haha bjuder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0