it's like we are uncertain of what we want

Fan vad mitt bloggande blivit dåligt. Jag bloggade ingenting igår, och jag kan säga såhär, att hela dagen, eftermiddagen och kvällen gick jag och tänkte ''bloggen, bloggen, bloggen, måste blogga, saknar bloggen, har inte bloggat idag, måste blogga, bloggen, blogga'' Tro mig, jag tänkte på bloggen hela dagen!

Men i alla fall, ska berätta lite kort om gårdagen och även idag.
Igår så följde jag med Sofia hem efter skolan. Vi tittade på Eclipse, sen gick vi ner till skolan där det var föräldrarmöte. Alla 9or hjälptes åt att sälja fika till skolans föräldrar, våran klass fick såklart mest pengar (antar jag, vi var ju lite smartare än dom andra!) Sen vid typ halv nio så skjuttsade pappa hem mig.

Idag åkte jag, Moa och Sofia till stan när vi slutat. Vi käkade lite på donken, satt där ett bra jävla tag. Sedan träffade lite mer folk. Jag och Moa skulle egentligen tränat idag. Men tror hon följde med Sofie hem, skit samma, får tat nån anann dag. Jag, Sofia, Jasmin och Lucas satt i alla fall på en bänk på Trädgårdstorget.  Vi bara satt där och garvade och pratade aslänge. Sen vid klockan sex så skulle Sofia och Jasmin till sin teater, jag och Lucas snacka ett tag till, han följde mig en bit hem, sen cyklade han hem till sig.
Nu har jag precis ätit lite yoghurt och flingor och tittat på gårdagens repris utav Idol (missade ju det då!!). Får se vad jag ska göra resten av kvällen. Idol börjar i alla fall om tio minuter typ ;)

Jag ska försöka att bli bättre på att blogga. Men jag vet inte rikitigt vad jag ska skriva om längre..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0