grammatik och adjektiv

Hoppsan, dålig uppdatering igen. Men det är nämligen så att efter skolan så tog jag bussen hem, åt lite, nörja lite vid datorn, sen luggade jag engelska fram tills idol började, och sen det sluta så har jag pluggat engelska ännu mer. Vill ni vet hu rdet går? Åt helvete. Jag har fått in de lättaste orden i huvudet, men jag har så jäkla svårt för engelska, så ajg kan lova er att fraser, grammatik, atjektiv och 100 glosor sätter sig inte i mitt huvud så lätt alltså! Jag kommer bli så jävla glad om jag får IG+ på detta prov, haha!

På tal om betyg och prov, jag fick tillbaka mitt kemiprov idag, och gissa vem som fick VG? Jo jaaaaag :D fett glad blev jag! Jag fattar nämligen itne så mycket utav kemi i vanliga fall.

Men imorgon så tror jag det kommer bli en rätt bra dag, eller i alla fall allt förutom engelskaprovet. Men annars har vi först idrott, och det känns rätt bra faktiskt för måste koncentrera mig som sjutton på kartteknik(vi har orientering), för på torsdag så har vi orienteringsprov i Vallaskogen, och sancka om att jag är nervös inför det!
Men i alla fall, imorogn ahr vi musik också, och det är väl det jag ser fram emot mest! Sen, vad hände mer... ingen aning fakttiskt, jag antar att de andra lektionerna inte är speciellt roliga, men aja.
Det här inlägget blir totalt onödigt, så vi säger såhär..
Gotnatt vi hörs imorgon! Nu ska jag sova, gå upp tidigt imorgon, och hoppas jag kan få in lite glosor medans ajg äter frukost elelr nått! Puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0