fan vad härligt

Fan vilken underbar dag!
Först så var det skola, den var helt okej faktiskt. Vi hade kemiprov, och jag tror det gick bra! Sedan slutade vi rätt tidigt, åkte in till stan med Moa och Sofia. Det blev shopping och fika. Sedan vid klockan sex drog jag och Moa ill gymmet, och Sofia tog bussen hem till sig.
Jag och Moa var i gymmet i ungefär en och en halv timme. Jag anpassade mig speciellt på armar och mage, och känner redan hur träningsvärken börjar komma. Härligt!

Nu ligger jag i sängen och tittar på Idol samtidigt som jag äter lite brända popcorn. Imorgon ska jag på någon Oriflame-grej, får se hur det blir. Sen på torsdag har jag studiedag, skönt! :D

Men nu ska jag fortsätta med att titta på Idol. Vi hörs! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0