en länk

Hej! Efter skolan följde jag med Moa hem, vi tittade på tv, sen somnade vi i hennes säng. När klockan var typ havl sex eller nått så tog jag bussen hemmåt. Åt lite, fortsatte med städningen och att vika kläder och så.
Nu har jag precis sett på Idol, och ska väl hoppa in i duschen nu lite snabbt.
Imorgon på morgonen har vi ''skoljoggen'', men jag tänkte gå. Sen efter det engelska i typ en halvtimme eller nått, sen har vi VORP! haha, ni bah ''What?'' Men asså våran musiklärare säger vorp istället för prov, kul va? ;)
Haha, usch, och jag som verkligen vill ha så högt betyg som möjligt i betyg. Gäller att göra bra ifrån mig därför. Har ju redan imponerat lite med sången, men vafan nu ska jag kunna alla delarna på instrument, coh vad en massa slagverksinstrument heter och shit. Men det ska nog går bra! Hehe. Och bara för att jag är så snäll så tänkte jag länka till min musiklärares Myspace --> www.myspace.com/markusmusiklararen.
Klicka er in dit så får ni hjälp med att lära er trummor, gitarr, bas, keybord, rubbet! Asbra sida :)

Nu måste jag duscha. Dagens outfit kommer upp om ett par minuter, så håll utkik! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0