You name it

Hej!
Skoldagen idag har gått bra. Jag har varit lite smått förbannad lite till och från, men det har gått bra.
Jag satt kvar efter skolan och gjorde biologiförhör med, förhoppningsvis får jag VG på det i alla fall :)
Efter skolan så tog jag bussen in till stan med Moa och Sofia. Träffade Lucas, vi satt på donken aslänge, chillade runt på stan, träffade masser andra människor, och ja sånt där.
Sen vid klockan sju sa jag och Lucas hejdå till Sofia och Moa, för dom skulle ta bussen hem till lilla Malmslätt. Jag och Lucas gick till trädgårdstorget, väntade på 1an, jag satt och frös typ ihjäl och tog sedan bussen en hållplats bara för att jag skulle vara snäll och inte dissa Lucas, hahah, vad snäll jag är alltså! :D
Sen kom jag hem, åt lite, tog hand om disken och så, tittade på tv med syster, och nu tänkte jag fortsätta med min storstädning i mitt rum.
Idag blir det sminket och det. Hela mitt golv är nämligen fullt av hårprodukter, smink, parfymer, nagellack, body lotions, och ja, du fattar.
Vilken trevlig måndag! haha. Puss på er HEMOROIDER (mitt nya favoritord).

Omg städerskan borde komma och tvätta min spegel :o



Kommentarer
Anonym

hahah kissie style där mathilda ;D

2010-10-12 @ 07:49:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0