UNDERWEAR

Insperation.


Jag sitter för tillfället och disskuterar underkläder med Sofia och Albin på Skype. Albin har svarta kallingar, Sofia har svarta trosor med spets på kanten, och jag har vita spetstrosor. Nu vet ni det.

Jag är sjukt trött, men orkar inte gå och lägga mig. Jag har knappt städat någonting idag heller som jag hade planerat, utan istället har jag skurvat ihop bord, och efter det bara suttit vid datorn och tittat på tv.
Jag måste bli klar med rummet, annars så... jag vet inte. Men man kan ju förfan knappt va i rummet längre :o

Nu ska jag göra iordning mig inför sängen i alla fall. Känner att jag knappt kan hålla ögonen öppna längre. Jag bloggar mer imorgon, godnatt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0