PURPLE LADY


Dåliga bilder, dåligt ljus, och man ser knappt färgen.

Jag ljög för er när jag sa att mitt hår var rosa. Plus att ni säkert trodde att det skulle vara helt knallrosa, men nehej ni.
Mitt hår är lila slingor i (några rosa), och det ser förjävligt ut enligt mig. Så ett tips till er som är lika galna som min bästa vän Sofia och mig, och vill färga håret rosa, så vill jag säga att, blek håret innan ni lägger i den rosa färgen för guds skull! Inte om ni är blonda redan innan alltså, men annars!
Jag och Sofia tänkte att ''nej men det tar nog ändå''. Men ser man på, det blev fläckvist lila istället. Vackert! Nej.
Men ska duscha så en galning nu ikväll och hoppas på att det mesta går bort! :) hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0