Kära vänner

Jag har ingenting speciellt att berätta. Dagen har varit rätt bra, trots tårarna. Hehe. Jag ska berätta varför jag grät kära vänner ;)
Högstadiet hade värdegrundsdag idag, och min klass började dagen i kyrkan. Det blev dock lite känsligt för mig och två vänner, då vi pratade om döden och begravningar, så vi fällde några tårar (okej, jag fällde ganska många krokodiltårar). Men efter att vi fått gråta av oss en skvätt så tog vi oss tillbaka till skolan, kom lite sent men tror det inte gjorde nånting. Vi tittade då på film, en hemsk jävla film där alla bara döda varandra hela tiden.
Efter lunchen hade vi en föreläsning om stress och återhämtning, och jag var väl en av dom få som verkligen tyckte det var riktigt intressant! Jag lärde mig verkligen någonting, och ska försöka lyda de råd han gav.
Efter föreläsningen såg vi klart filmen, sen fick vi sluta.
Jag och Moa åkte då in till stan. Vi åkte till Federal, Moa köpte ny pearcing, sen åkte vi tillbaka till stan, in till Donken, där åt vi lite, kollade lite på H&M, sen drog vi oss iväg till gymmet. Körde bara styrketräning för mage, ben coh armar idag, vilket känns rejält i mina ben..
I alla fall, ajg kom hem vid klockan sex, åt lite mat, sen hoppade jag i badet. Jag tänkte plugga fysik, men istället råkade jag fastna i boken ''Så länge vi båda andas'' (den sista boken i twilight-serien), så jag redan läst ut två gånger innan, hehe.
När jag läst lite i den så kopplade jag av med ansiktsmask, hög musik i öronen, och några djungelvrål. Sen råkade jag somna, och sov ett tag. Klev upp ur badet vid nio, och nu har jag precis kommit ut ur duschen.

Jag har kollat lite på fysiken, men jag välkomnar redan nu mitt IG på detta prov. Hoppas jag får tillgång till att göra omprov någon dag, för jag känner att jag inte klarar av detta för tillfället.

Men kära vänner, vi hörs snart igen, för nu ska jag kolla på tv ett tag, och se om jag somnar framför tvn. Annars hörs vi ikväll igen ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0