Jag får väl plugga på gymmet

Hm, vad har hänt idag? Inte ett skit.
Jag kom hem från skolan vid fyra, då låg min katt i min säng, så jag la mig ner och gosade lite med honom, smsade lite, och sen så somnade jag mitt i smsen. Vaknade upp igen vid halv sex av att syster min kom och väckte mig och sa att det snart var mat. Så jag vaknade till, såg att jag inte ens hade skickat iväg alla sms som jag tänkte skicka iväg, utan dom var lixom inte ens färdigskrivna, haha xD
I alla fall, sen åt jag kvällsmat. Efter det har jag fastnat framför tvn och datorn, och ja, nu ska jag väl snart gå och sova antar jag.
Skulle dock behövt pluggat till fysiken idag, för vi har prov på onsdag, men jag får väl läsa igenom lite nu innan jag somnar så jag i alla fall vet vad det handlar om, sen får jag väl plugga på gymmet imorgon (och när jag kommer hem därifrån såklart!), annars vet jag inte riktigt hur jag ska kunna få ett G..

Men nu ska jag tvätta bort sminket och shit, sen får vi se vad som händer. Kanske bloggar mer senare! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0