I'm doing all for nothing

Jag tittar på alla oinlämnade läxor och skolarbeten, de hånler lite mot mig, retas. Jag vet mycket väl om att de måste göras, men jag har bara inte orken.
Jag känner hur jag kämpar med läxor, prov och uppsatser. Men jag påbörjar bara allting, för det kommer hela tiden nya saker, och det gör mig så ofokuserad, jag orkar inte.
Min koncentration på lektionerna går oftast bra i början, men jag tappar tålamodet i slutet, orkar inte riktigt jobba på. Det känns som att jag inte rikigt får stöd för någonting, det är ingen som förstår att jag kämpar, kämpar för framtiden, kämpar för mig, och för livet.
Jag vill bli klar med allt, men jag orkar bara inte koncentrera mig, det går inte. Hur mycket jag än försöker så når jag inte riktigt enda fram, trots allt mitt slit, och det knäcker mig, gör mig ännu svagare. Frustrerande.


Kommentarer
Anonym

tjejen du skriver bra :)

2010-10-24 @ 11:43:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0