Fredag 1 oktober

Hej! Dagen har varit helt okej faktiskt. Fredagar är rätt chill, trotts att vi slutar sent. Men efter vi slutat så drog jag in till stan med Sofia. Vi träffade Lucas, och ja vad gjorde vi? Chillade runt massa på stan och sånt där.
Käkade på Subway sen och ja, vid typ halv sju så var Lucas tvungen att ta bussen hem, så då följde jag och Sofia honom till busshållplatsen, sen gick jag och Sofia och köpte lite grejer till morgondagen, innan det var dags för även Sofia att ta bussen hem.
Jag gick då hem i min ensamhet, nörda lite dator, och sedan har jag varit social med familjen framför tvn hela kvällen. Och jag är överlycklig att både Daniel och Olle gick vidare i Idol! hehe :D

Nu är jag sjukt trött (klockan är bara elva?!) , så ska nog gå och sova. Imorgon ska jag upp skapligt tidigt för att bege mig iväg till Sofia. Jag har en känsla av att lördag kommer bli askul!
Vi hörs :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0