Då var min koncentration bra

Hej!
Skolan idag blev kort för mig, hehe. Och dagens första lektion för mig var so, och jag jobbade arslet utav mig fan! Stolt är jag! Sen rullade dagen på, chill dag och som vanligt mycket skratt och bus. Älskar min klass fan :)

När skolan slutat så gick jag och Sofia hemt till henne, hon bytte kläder, vi åt lite, sen tog vi bussen in till stan. Träffade Hampus och Maxi och så, sen chilla vi mest.
Jag var tvungen att gå hem vid halv sju typ, då åt jag kinamat med familjen. Snart börjar Idol som ajg självklart ska se på.

Förresten, vetrinären med katten gick bra idag! Han har en spricka i ena baktassen, men den ska självläka och kommer bli bra igen om ca två månader.

Kika in igen om en stund, för då kommer ''dagens outfit'' upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0