Welcome to the black parade



Hej och förlåt för ingen uppdatering varken igår eller förrgår! Folk har fråkat mig i skolan varför jag itne bloggat, men vafan ibald kommer annat iväg och då har man ingen ork till att blogga! Bara gilla läget ;)

Just nu spelas David Bowie på högsta volym i högtalarna, samtidigt som min mobil bombas med sms, enbart rån Emma, Lucas och Sofia. Riktiga mäster smsare det där! ;) hahah
Idol börjar om typ fem minuter, och ikväll hejar jag på Jay och Olle eftersom min favorit Daniel åkt ut.
Imorgon är det någon gymnasiemässa i Konsert & Kongress också. Lär få massa information om massa olika gymnasium, vilket kan vara bra, så jag och Emma har besämt oss att gå dit! Halva Linköpings 9or kommer säkert vara där också, så lär nog träffa lite mer folk :)

Men nu ska jag och mobilen glo på Idol med godis, bloggar mer sen! Puss


Kommentarer
Becca

Trillade in på din blogg via en slump :)

Allt bra med dej denna fredag kväll? =)

2010-11-12 @ 20:23:21
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0