Today i'm a little fjortis


Jag idag, liiiite fjortis, men whatever, det är kul ;)

Jag och Sofia gick ner till stan vid fem. Vi träffade Moa och Victoria, satt på Donken ett tag för det regna. Sen träffa vi massa killar, hahahah fett kul fan, och lättlurade var dom med..
Jaja, jag och Sofia gick hem till mig lite efte sju, och åt mat. Sofias mamma kom och hämtade henne lite efter klockan åtta sen.
Nu sitter jag och chattar med Albin, Sofia och Alva i en och samma chatt. Och vi snackar om.... sexställningar? haha.
Bloggar mera sen, för nu börja Sofia snacka om konstert och oskas linnros, bäst att hänga med i snacket nu alltså! Puss


Kommentarer
alva den bästa

yeah man ,

sexställningar is the shit :D

2010-11-03 @ 05:14:12
URL: http://alvaaandersson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0