SKÄGG


bild tagen för nån vecka sen typ, slickat hår oså, hittade den på Moas dator xd

-
Sitter hemma hos Moa nu. Det blev lite party idag, inte så värst mycket folk, men jag dansade för fullt i högklackat, och det kändes som att mina ben och fötter skulle dö typ, så när vi kom ut därifrån så var jag tvungen att ta av mig skorna, så gick i strumpor, nice! ;)
Nu är jag i alla fall hemma hos Moa som sagt, vi tittar på film, och jag har fått ett nytt favorit ord: SKÄGG!! hahah, nej men hörni, nu ska jag titta på film, och hoppas på att jag somnar snart. Har lixom vänt lite på dygnet efter som jag somna vid sju-halv åtta imorse, och vakna vid halv tre, trevligt!
Nej ni, jag bloggar mer imorgon! Och ska se till att Elin får skicka lite bilder från idag också! Puss och skägg! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0