Planer för morgondagen!

hahahah, snacka om att bjuda på sig själv! xD  jag och Albin på bilden i alla fall ;) och ja, det är johan palm i bakgrunden, men det är inte mitt rum!!!!! ;)


Onsdag imorgon och det innebär skola igen. Idrott på morgonen, bajs. Sen vet jag inte hur många lektioner vi har till, men vi drar i alla fall in till stan vid halv ett(?) och tittar på bio med klassen! Fishtank heter filmen, och jag har sett trailern, och den värkar faktiskt riktigt bra!
Efter filmen antar jag att jag blir kvar på stan med några kompisar en stund, kanske skulle träa Lucas. Sen drar Moa och jag och tränar! Och imorgon då jävlar ska jag bli svettig som en gris har jag bestämt! Så länge sen jag tränade nu så det behöver jag verkligen.

Men nu har jag precis duschat, och det var riktigt skönt kan jag lova er. Ska nu fläta håret så det blir lite lockigt imorgon(haha kommer säkert platta det imorgon i alla fall), sen är det läggdags för mig! Puss


Kommentarer
Cissi

Kul att du ville vara med i dagens blogg tävlingen! :)

2010-11-10 @ 15:43:02
URL: http://cviklund.blogg.se/
Mella

Sv; Tack!

2010-11-10 @ 21:25:17
URL: http://mariellefrojdh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0