Oj oj oj, mina fötter de värker.

Bild från i somras, saknar något enormt!


Hej pluttar!
Jag är nu hemma från Moa. Hon skulle på släktträff så hon slängde ut mig, haha. Men jag klarar mig ;)
Mina fötter gör så fruktansvärt ont att man kan undra vad an jag gjorde igår alltså! Okej, jag dansade hela kvällen i högklackat, men vafan..
Annars var kvällen super rolig igår! Vi räddade varandra från fula killar, lyssnade på något dåligt rockband som uppträdde, och typ dansade heeela natten lång! Jag ska vänta på att Elin ska lägga upp lite bilder på sin blogg så jag kan sno dom sen!
Nu ska jag gå och äta lite yoghurt och musli, för är sjukt hungrig! Bloggar mer sen, puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0