Nemo roar mig bland alla hemska tankar på skolan



Eftersom jag är så sjukt lättroad när jag är trött så sitter jag och asgarvar åt dessa klipp här i min ensamhet.
Funderar dock på att gå och lägga mig, för enligt min dumma tvångstanke så kan ju inte jag lägga mig mellan klockan tolv och ett. Så ja, jag ska nog sluta smsa och gå och sova istället.
Imorgon är det ju skola igen, och ni fatt inte hur mycket jag verkligen inte vill dit. Visst ska det bli kul att träffa de människor i skolan man inte träffat på hela lovet, men... tanken på att sitta vid en bänk och leka smart och låtsas som att man fattar, och sedan försöka göra någonting vettigt av det gör mig tyvärr bara illamående.
Men tyvärr så måste jag vakna klockan sex imorgon och ta bussen till skolan klockan åtta, även om jag verkligen inte vill. Men så äre. Så vi hörs imorgon istället! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0