något sånt där tråkigt du vet

Just nu är jag antagligen på stan med Moa och Victoria, och tills vi kommer hem så kan ni få roa er med detta, som jag gjorde klockan kvart i fyra idag:


VEM?
Vem är i rummet med dig?: en katt
Vem fick du sms av senast:  moa.
Vem tänker du på nu?: jadu.
Vem pratade du senast i telefon med ? pappa
Vems hus var du i senast?:  förutom mitt så sofias
Vad sa du senast?: ''aa han sover i min säng''
Vem önskar du att du var med nu?: mormor föralltid... <3
Vem är din favoritsläkting?: ööhhhh?
Vem i din skola går dig mest på nerverna?: nej men det kan jag faktiskt inte skriva ut här ju!

VAR?
Vart är din telefon?: ca 10 cm bredvid mig
Vart är din mamma?: på ikea
Vart är din pappa?: på ikea
Vart sover du?: i min säng i mitt rum?
Vart handlar du mest?: h&m
Vart fick du tag på tröjan du har på dig?: topshop
Vart åkte du senast bil?: från sofia
Vart i ditt rum är du?: på en stol framör ett bord

VAD?
Vad åt du senast?: rosa pannkakor
Vad drack du senast?: pucko
Vad är det för färg på dina byxor?: svarta
Vad är den närmaste saken som är blå?: en skrivbok
Vad gillar du mest med skolan?: folket
Vad har du på fötterna?: gråa strumpor med hello kitty
Vad är din favorit färg?: rosa och marinblå
Vad är din favorit hemsida?: blogg.se såklart!! ;D
Vad är ditt favorit sko-märke?: jag gillar det mesta!
Vilken film såg du senast?: Underbar och älskad av alla
Vad hör du just nu? : musik! (Rising girl-Lovestoned)

VARFÖR?
Varför går du i skolan?: för att jag är tvingad att göra det, och för att jag får träffa alla underbara människor där :)
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter?: ingen aning, faktiskt aldrig tänkt på det..
Varför är alla besatta i OC?: ehm? jag vet inte?

NÄR?
När är din födelsedag?: 27 mars
När köpte du senast nya byxor?: vet inte
När var senaste gången du tände ett ljus?: här om dagen
När var du senast i skolan?: igår
När träffade du din pappa senast?: för en timme sedan
När duschade du senast?: i torsdags kväll xd

HAVE YOU EVER?
1. Hånglat i mer än 3 minuter?: asså jag räknar inte direkt, men ja det har jag!
2. Sovit i en annan säng?: haha jaa!
3. Hånglat på en bio?: nae
4. Hånglat i skogen?: hm.. typ
5. Tyckt att din kusin är het?: nee?
6. Sovit naken? : haha , vem har inte?
7. Kört över hastighets gränsen?: har inget körkort bby
8. Målat om ditt rum?: nae pappa gör sånt vettu
9. Dansat framför en spegel?: jaaaaa
10. Fått hicka?: ehh ja?
11. Dumpat någon?: ja
12. Stulit pengar ifrån en kompis?: nae
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat?: hm.. nae tror jag itne
14. Varit i slagsmål?: ja
15. Smugit ur ditt hus?: aa 
16. Haft känslor för någon som inte känt desamma?: ja.
17. Blivit arresterad?: haha på skoj ja
18. Hånglat med en främling?: ja
19. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar?: ja
20. Varit förälskad i en granne?: never
21. Struntat i skolan för att göra något roligare? : ja
22. Sovit i en säng med någon av samma kön?: ja
23. Sett någon dö?: nej
24. Varit på ett plan?: jaaaa
25. Kysst en bild?: jarå
26. Sovit till 3?: jaaa
27. Älskar eller saknat någon just nu?: ja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0