läxor, prov, uppsatser, bla bla bla

Fan, när jag väl skullle kämpa med kemin så inser jag att jag har glömt allting i skåpet! Jag har nämligen tagit med mig fel bok hem, fyfan vad klantigt!! Ska prata med min kemilärare imorgon och se om jag kan göra provet på fredag istället då jag har svenska/engelska lektion!
Har istället för kemin skrivit klart min svenska uppsats, känns skönt! Dock har jag inte gjort klart engelska skiten,men får sätta mig med det imorgon efter skolan istället, och maila in det på kvällen.
So läxan, plus so uppsatsen får jag göra klart någon annan dag. Har även lite rester i engelska och svenska att göra. Nu jävlar ska jag klara det här!!


Kommentarer
JOSEFINE THYBERG

okej, låter kul! :)

2010-11-16 @ 22:59:58
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0