jag gjorde upp en eld för dig, och nu brinner hela skogen


Du har i alla år endast velat göra mig avundsjuk, men du har aldrig någonsin lyckats.
Jag har alltid varit snyggare än dig, alltid haft mer vänner, mer utav allt.
Nu har du hittat ett föremål, och genom honom kan du nu göra mig avundsjuk.
Och det jag ville säga med det här inlägget var att... du har efter alla dessa femton åren lyckats göra mig avundsjuk. Grattis, du har äntligen lyckats.
Hur mycket jag försöker glömma så går det inte. Bilden utav er två kommer upp i mitt huvud till slut i alla fall, och den bilden äcklar mig. Det är inte bara ni två tillsammans som gör att det blir äckligt, utan ni är jävligt äckliga båda två innan faktiskt.
Förresten, jag vill säga en sak till: Du är patetisk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0