I like you when you say goodbye


Bilder tagna igår. Haha, trött eller vad?

Godmorgon!
Det blev inga videosar igår, för jag ska vara helt ärlig och säga att jag glömde bort det! Men kommer upp ikväll istället, och det vill ni inte missa, för jag skämmer ut mig som vanligt med mina konstiga tankar! ;)

Tänkte börja sminka mig nu, så att jag hinner till bussen. Har stått och försökt mig på att göra en frisyr av mit tjocka hår. Vet inte om det blev så jätte bra, men får duga för jag hinner inte göra om skiten.

Efter skolan så ska jag följa med min syster till Face, där hon ska bli sminkade och även köpa lite smink skulle jag tro. Efter det år vi se vad som händer! Kanske pepparkaksbak? Eller plugg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0