gör mitt bästa

Hej! Jag har varit borta från bloggandet nu ett tag, och antar att jag kommer vara dålig på att blogga den närmsta tiden också. Jag mår nämligen inte så bra, men det är ingenting jag behöver förklara här.

Igår var jag med Lucas på stan en stund efter skolan, shoppade lite smycken, klippte håret, sedan gick jag hem och sov (då var klockan typ sju).
Idag åkte jag in till stan med Sofia och Moa, vi käkade lite, träfade Elon och Kevin, sedan gick jag och klackade om skorna, så missade Moa och jag bussen till Malmslätt vi skulle ta för att åka in till luciaträningen, så vi åkte till resecentrum och skulle ta nästa buss som gick därifrån, men då missade vi den bussen också klantiga som vi är, så vi åkte tillbaka in till stan, och träffade Sofia igen.
Vi tog en fika, sedan kom Lucas, och efter ett tag kom även Hampus och Maximilian. Och sen så rullade dagen på typ. Vid klockan sex så dissade vi varandra, så jag, Moa och Sofia tog bussen till Ya fria gymnasium, kollade in skolan lite (och det verkade som att killarna där aldrig sett några tjejer i hela sitt liv förut). Sen när vi var klara där så kom Sofias mamma, hon skjuttsade hem mig, och ja, nu sitter jag här och gör typ ingenting.
Jag funderar på att duscha lite snabbt, och sedan sova. Jag har knappt sovit något de senaste dagarna (förutom igår!), så är så jäkla trött. Känns som att jag skulle kunna sova i en vecka i sträck typ.

Kommer upp ''dagens outfit'' bilder snart i alla fall. Kika in om en stund! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0