Till dom bästa:

Ni klarar det, jag lovar!
Gör inget dumt, utan fortsätt med livet. Jag förstår att allt är piss just nu, men jag vet att ni klarar det. Ni är starka människor innerst inne, så ta fram styrkan och kliv upp till nästa level, ni klarar det, bara ni vill!
Jag älskar er så jävla mycket, och jag klarar inte av att förlora er.
Ni har gjort mig lycklig. Även om jag är deppig nån dag får ni mig alltid att må bra. Jag önskar jag kunde göra samma sak för er, jag önskar att jag hade den förmågan att trolla fram en lycklig själ till er, men tyvärr kan jag inte det. Jag har en förmåga att starkt känna av när någon mår dåligt, men jag har svårt att göra nånting åt det.
Det här gången ska jag göra så gott jag kan, för jag klarar inte av att förlora någon utav er.
Ni är absolut bäst, utan er är jag inget, snälla, lämna mig inte


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0