Söndag 2 maj

Jag är nu hemma från hangaren, jag har haft det en sån jävla kul dag! Mina underbara vänner kan alltid få mig på bra humör, och det älskar jag
Förresten, vi körde smsroulette idag, haha omg säger jag bara! Har ni testat det nån gång? Visst gör man bort sig rejält, men sjuk kul är det! :D

Hur som helst, nu har jag precis duschat. Imorgon är det skola, och jag kommer dö. Alla kommer garva åt mig, men det får jag väl tåla. Eller ja, i alla fall halva skolan, och om jag sticker till stan sen så kommer halva stan också garva åt mig, men det är sånna smällar man får ta ;) haha!

Men hörni, nu ska jag se om det finns något gott att äta i köket. Annars får vi se vad som händer. Och jo, förresten, kika in om ett tag så ska ni få se klänningen som jag ska ha på min konfirmation! :)
Puss


Kommentarer
Andrea

Fin blogg! :) Lägga till varandra på bloglovin?

kram!

2010-05-02 @ 22:07:12
URL: http://timeforandrea.blogg.se/
Andrea

Sv: Okej :) Jag lägger iaf till dig!

2010-05-02 @ 22:39:44
URL: http://timeforandrea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0