Skola och passfoto

Skolan idag har varit helt okej. Mitt humör har väl varit lite upp och ner, men så äre ibland, och jag tvekar starkt på om jag ska gå på sångtävlingen imorgon eller inte. Alltså, jag vill inte egentligen, för det känns som att jag kommer göra bort mig totalt, men jag får se hur jag gör.

Hur som helst, efter skolan åkte jag in till polisen och mötte upp mamma och pappa, vi beställde pass, och tro det eller ej, men jag blev faktiskt hyffsat nöjd med passfotot. Jag menar, allvalig och tjurig ut måste man ju vara på passfoton, så jaja, ganska nöjd är jag ändå :)

Nu hade jag tänkt att plugga biologi, men tror ni inte att jag är så smart så jag glömmer alla böcker och papper i skolan? Fan då, tur att jag har håltimme imorgon precis innan biologilektionen, så jag hinner plugga lite då!

Och för tillfället så är jag grymt hungrig, så jag får hoppas på att mamma snart är klar med maten, hehe.
Sen ikväll får vi se vad som händer, jag är i alla fall extremt nervös inför imorgon! Jag kommer typ dö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0