Ojdå

Jag glömde visst att gå till kyrkan, hehe, så kan det gå! Men seriöst, jag pallar lixom inte. Tänk er själva att sitta och lyssna på en präst i två timmar, hur kul är det egentligen? Vem fan vill göra det?
Jag hoppas jag får konfirmera mig nu, trotts att jag inte gått alla gånger. Men får jag inte så kan dom ju ta sig i arslet eller nått. Seriöst, vad fan tror dom om mig egentligen?

Jaja, hur som helst så har jag ätit frukost nu i alla fall. Jag fick dock inte i mig så mycket idag, mår lite illa och har ont i magen som fan, jag har inte kunnat sova på hela natten. Men jag tänkte ta mig en tablett nu och hoppas på att det går över så småning om.

Vi hörs bitches!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0