Nyvaken

Jag är nyvaken, snackar med Linnea på msn, och känner mig ganska trött och äcklig. Men jag tror jag ska köra på den otroligt äckliga idén att bara duscha av kroppen, smörja in mig med lite brun utan sol, och sedan dra på mig kläder och smeta på lite makeup, låter som en good idé med lite fettigt hår (y) hahah fiifan.

Sen i alla fall så tar jag nog bussen till malmslätt, möter upp linnea, sen knallar vi vidare till hangaren och tittar på Fredrik när han skatar. Om Sofie vaknar så kanske hon hänkar med, annars blire bara jag och Linnea.

Hur som helst, nu ska jag dushca av kroppen lite snabbt, sen måste jag smörja in mig med brun utan sol faktiskt! Eller nej, det hinner kanske inte torka -.- vi får se hur det blir. Vi hörs lite senare i alla fall! Puss


Jag ser ut som en bajs utan smink, men det bjuder jag på.


Kommentarer
Isabell Lundqvist

Vem gör inte det.. :S Fint väder ialf!

2010-05-02 @ 14:48:51
URL: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/
Liiv

mysiga kläder :)

2010-05-02 @ 15:00:55
URL: http://liivahliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0