Lördag 15 maj

Uppdateringen suger, och det ber jag så mycket om ursäkt för. Jag märker även på statistiken att den minskar, och det är ju inte så kul för mig, men vem fan bryr sig? Jag bloggar för att det är kul och för att jag vill ha någonstans att spara mina dagar, där jag sedan kan gå igenom mitt liv p ett lätt och smidigt sätt.

Idag sov jag och Sofia till halv tre. Åt fruksot nån gång vid tre-halv fyra. Sedan nörda vi datorn ett tag, innan vi gick ut och köpte glass, och gick runt och prata lite.
Och vet ni? Jag har börjat med blattesvenska, inte bra, inte bra. haha.
Jag tog i alla fall bussen hem från Malmslätt vid klockan åtta typ, kom hem och åt lite mat. Nu har jag sjungit Singstar med mamma och hennes jobbarkompisar hela kvällen. Inte bästa sällskapet, men jag utklassar dom i Singstar i alla fall ;) haha, nej men hörni, nu måste jag nörda Happy Pets på Facebook lite, jag har ju glömt mata mina djur idag, shiet asså, vadå beroendeframkallande?
Aja, nu börjar även det här inlägget spåra ut totalt, vi hörs när jag har någonting vättigt att säga. Puss


Kommentarer
sofia

ingen fel på vår svenska (y) xd <3

2010-05-16 @ 17:45:01
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0