Konfirmation

Konfirmationsdagen idag har varit jätte bra! Jag fick fina presenter, och vi åt god tårta. Solot gick bra (okej, inte rikigt solo, Moa sjöng ju faktiskt med mig).
Bjuder på lite bilder nu snabbt innan jag går och läggaer mig, för imorgon ska jag upp tidigt för att åka på konfa igen. Då är det fotografering och tårtkalas i församlingsgården.


Klänningen, visst är den fin? Inga bra bilder, och lockarna är inga bra på bilderna heller, men men :)


Hela konfagruppen. Jag är längst till höger.


Hahah jag älskar den här bilden! xd


Mamma, jag och syster


Kusin och jag


Avslutar med en bild på mig och presenterna. Tack alla för dom, jag blev jättenöjd! :)


Kommentarer
J O H A N N A

Åh vilken söt klänning!

2010-05-23 @ 00:36:17
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/
Rebecca

Jag är så jävla avundsjuk på dig! Du är så himla vacker! Förstår du hur många tjejer som drömmer om att få ha ett så fint utseende som du? :)

KRAM

2010-05-23 @ 13:00:17
Anonym

Jättesöt klänning o den passar otroligt bra på dig :)

2010-05-29 @ 15:15:18
URL: http://liilamoln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0