Inte många timmar kvar nu

Hejhej! Nu har jag äntligen lyckats ta mig upp ur sängen. Sitter och äter frukost för tillfället, men snart är det dax att fortsätta packa ner allt som jag glömt. Vid halv ett åker vi hemifrån, så det är inte många timmar kvar nu alltså! :D

Som ni säkert förstår så kommer uppdateringen var ganska usel, men om jag minns rätt så kan man hyra datorer där, så det kanske jag gör en/ett par gånger, så då kan jag uppdatera bloggen lite. Därför så behöver ni ju inte sluta kika in här bara för att jag är bortrest, utan som sagt så kanske det kommer ett par inlägg lite då och då. Spännande va? haha, nu måste jag fortsätta med packningen, och måla naglarna och grejjer.
Vi hörs


Kommentarer
Katrine

Ha en trevlig resa! :DD



Jag såg just att du hade kommenterat på min testblogg... Men dit kommer jag nog knappast å skriva något, så kolla hellre in min riktiga blogg ^^

2010-05-29 @ 15:13:23
URL: http://liilamoln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0