Hemligheter på gång

Min mobil och min dator vill inte samarbeta med varandra, why lixom? När jag väl tagit bilder så kan jag inte lägga över dom på datorn, fan vad jag stör mig på min mobil ibland asså!

Hur som helst, skolan idag har varit rätt chill asså, vi har ju håltimme på måndagar så :D haha. Efter skolan så följde jag och Moa med Sofia hem. Vi började med en hemlighet som vi ska jobba med nu under en tid, förhoppningsvis blir det klart till nästa vecka, och då talar jag om det för er. Den som väntar på nått gott väntar aldirg för länge, så ni får stå ut med att vänta ett tag! ;)

Nu har jag i alla fall precis damsugit lite. Vi får besök imorgon, tyvärr är jag inte hemma, men förhoppningsvis får jag se en liten skymt av henne i alla fall! Trevlans!

Jag ska äta upp min glass nu (nån mer än jag som blivit beroende av glass såhär till våren?), sen måste jag kolla upp en sak med Moa som hör till hemligheterna. Spännande va?

Vi hörs sen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0