Fredag 21 maj

Hej!
Jag har mått dåligt hela dagen, men var tvungen att vara kvar i skolan ett tag i alla fall, för var tvungen att göra klart mitt fysikarbete, och lämna det. Men sedan åkte jag hem precis innan lunch, för jag mådde så jäkla dåligt. Kom hem, och fick reda på att det är magkatarr. Och det stämmer nog mycket bra, med tanke på att man får det om man är stressad och nervös, vilket jag varit nu de senaste dagarna. Men ska äta tabeltter mot detta nu i ca en vecka. Jag fick ju nämligen såhär i början utav veckan med, men då visste ajg inte vad det berodde på. Men den här gången blev jag illamående, ont i huvet, trött, yr.. Så ja, det var bara att åka hem helt enkelt.

Men ja, sedan åkte jag i alla fall och handlade lite med mamma och pappa. Jag köpte med mig hem torkad ananas, men oups, det slank ner väldigt snabbt i min mage, så gott som det var, haha :)

Sen tog jag bussen till Malmslätt, eftersom vi skulle repa inför konfirmationen imorgon. Det gick bra, men Moa dissa ju, så jag fick sjunga solo helt själv, och eftersom det är så svår låt att sjunga så blev jag lite skraj, men det gick hyffsat bra.

Imorgon, då jävlar är det dags asså! Jag lovar att jag kommer göra bort mig totalt, men men, man lever bara en gång, haha!
Och alla gubbar i släkten ska lixom ha kostym o så, vadå mer finklädda än jag lixom? Fan då, kommer skämmas ihjäl. Jag tror jag ångrar mig lite faktiskt.. Men jag får ju presenter efteråt i alla fall ;) hahha, nejdå, gud så nekativ jag är nu, inte bra.

Nu måste jag i alla fall städa undan lite snabbt, sedan duscha, smörja in mig med brun utan sol, och sedan fortsätta med städningen. Vi hörs! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0