Bror 20 år!

Idag efter att gästerna gått hem, vi hade fikat klart, och bokat resa till Finland i sommar (fan vad jag längtar att få träffa släktingarna igen!!), så började familjen förbereda för grillning. Det var supergott! Även om jag blivit lite liten i maten på sista tiden, så jag orkade inte så mycket innan jag blev totoalt proppmätt, men supergott var det i alla fall.

Sen satt vi bara och prata och hade det allmänt mysigt med familjen. Nu dunkar jag musik, matar mina djur på facebook (nööööörd!), och såna där saker.

Här kommer ett par bilder från dagen:

Båda trötta och slitna efter gårdagen, och jag ser ut som ett lik typ.


Jag dricker kaffe och Carro är snygging i bakgrunden ;)


Sexiga, ohja.



Får avsluta med en bild på den goda kladdkakan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0