Torsdag 25/3

Hej allihopa!
Oj oj oj, dålig uppdatering, men det ska bli bättre, lovar! Men idag i alla fall har jag har fysikprov, och jag klarade det! Jag är skit stolt, för jag fattar nästan ingenting när det gäller fysik, men jag får ändå alltid godkänt eller högre! Och idag fick jag även tillbaka mitt engelskaprov som jag gjorde igår, och även det klarade jag! Jag hoppas verkligen att jag kan få mitt G till sommaren nu alltså! Men som sagt har jag alltid haft väldigt svårt för engelska, så vi får se hur det blir, men jag tror faktiskt att jag klarar mig, jag känner det på mig.

Efter skolan så satt jag och victoria ute och stekte i solbrillor. Sedan när sofia slutade så följde jag med henne hem. Vi hade tänkt att plugga, men det blev aldrig av, istället satt vi mest vid datorn och snackade massa tjejsnack. Det uppskattas alltid! :)
Men nu ska jag faktiskt plugga, för imorgon så ska arbetet om praoplatsen vara inlämnad. Och jag måste hinna klart till dess, annars har jag ingen chans att få ett bra betyg. Därför måste jag plugga gärnet nu, men jag uppdaterar mer sen! Puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0