Planer för bio

Min kan har lagt sig på golvet som en liten kanelbulle. Jag fattar inte vad han tänker med ibland asså! haha, så jäkla söt han är ♥

Hur som helst så sitter jag och Moa och diskuterar hur vi ska göra med bio. vi hade tänkt att gå imorgon, men Jenny och Sofie också, men man kan bara köpa, och det finns ändå bara raderna längst fram kvar. Så därför funderar vi på att gå på lördag istället, och gissa vad vi ska se? Remember me såklart! :D

Åhh, jag har velat se den så gärna enda sen jag visste att den skulle spelas in lixom, och de som har sätt sen säger att man tjuter som en gris. Trevligt alltså, jag som tjeter till allt, fan vad jag kommer tjuta! Men aja.


Robert Pattinson, en utav huvudrollerna i filmen. Fan vad snygg han är!!


Kommentarer
louise lejon

jag varnar dig den slutar inte som man tro , du komemr att gråta under filmen det gjorde jag ..

2010-03-18 @ 20:21:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0