pensionärsvarning

Idag väcktes jag klockan klockan tio, fast jag kom då på att det var sommartid, så i själva värket var ju klockan bara nio, därför bestämde jag mig för att sova lite till. Så när det hade gått en timme knallade jag upp. Jag åt frukost och fixade mig iordning lite snabbt, sedan åkte jag och pappa upp till min bror på sjukhuset. vi stannade där ett tag och gjorde honom lite sällskap, sedan åkte vi hem och åt mat.
Efter maten var jag så jäkla trött, så jag sov faktiskt middag en stund. Det börjar redan märkas att jag börjar bli gammal, fan, pensionnärsvarning!! hahah, nerå. Men nu har vi i alla fall precis fikat lite. Det brukar vi aldrig göra, men idag så! ;)
Haha, nu hade jag tänkt att scrapbooka lite. Ska få med mig syrran också hade jag tänkt. Men jag skriver mer sen, och hoppas på att jag har något vättigt att skriva om då, hehe. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0