Mina tangenter är tröga

Har inte gjort så mycket idag. Spelat lite Te sims 2, sovit, gosat med katterna, cillat runt, och så har jag aft tur att det varit mer som varit sjuka idag, så bland annat Emil och Linnea (och Eric, haha!) har underhållt mig.
Har ju varit lite girlfaight mellan Linnea och mig tidigare, men nu jävlar satte det fart igen, och vi var lite konstiga som vi var när vi var bästa vänner.
Nu gick min syster iväg oc köpte godis... hm.. allt som är gott är nyttigt säger hon? Jag kanske ska börja lyssna på henne istället för på mina föräldrar? Jag tycker faktiskt att hennes definition låter bättre än mammas och pappas. Men det tycker väl dom flesta? ;) hahah!

Jag blir så instängd och konstig när jag är sjuk. Jag tycker allting är kul (även om jag har så ont i halsen så jag knappt kan skratta nu), och jaa.. jag är allmänt konstig bara. Eller ja, jag är alltid konstig.. men ja..
Hur som helst. Jag tror jag ska sova en stund, tills min syster kommer hem. Puss

Förresten, mina tangenter är grymt tröga. Därför kanske inte alla bokstäver kommer med hela tiden, men jag försöker titta igenom och se så att allt är som det ska, men ibland kan man missa något i alla fall. Men så ni vet, det är någon smuts under tangenterna lixom.


Kommentarer
Linnea

Haha, eric och hans jävla guiness rekordbok asså. Den jäveln -.-'

2010-03-16 @ 17:58:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0